sábado, 9 de janeiro de 2010

Poys que vós per hy mays valer cuydades,

















Poys que vós per hy mays valer cuydades,
mal vos quer’ eu conselhar, mha senhor;
pera sempre fazerde’ lo peyor,
quero-vos eu dizer como façades:
amad’ aquel que vos tem en desdem
e leixade min que vos quero bem
e nunca vós melhor enfus’ enchades.

Al vos er quero dizer que faredes,
poys que vos já mal ey de conselhar,
poys per hy mays cuydades acabar,
assi fazede como vós fazedes:
fazede ben sempr’ a quem vos mal faz
e matade min, senhor, poys vos praz,
e nunca vós melhor mouro matedes.

Ca non sey homen que se mais non queyxe
o que m’ eu queyxo d’ aver sempre mal,
por en digu’ eu con gram coyta mortal:
aquel que vos filhou nunca vos leixe
e moyra eu por vós, com’ é razon,
e, poys ficardes con el, des enton
coçar-vos-edes com a mão do peixe.

Do que diran poys, se Deus vos perdom,
por vós, senhor, quantos no mundo som,
liade todo e fazed’ end’ hun feixe.

D. Afonso Sanches (1289-1329)

Sem comentários: